FAQ

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

Przewidywany czas realizacji dostawy podany jest przy oferowanym produkcie. O ewentualnej zmianie terminu dostawy zamówienia informujemy w wiadomościach e-mail.

Składając zamówienie prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego, co umożliwi firmie kurierskiej zatelefonowanie i umówienie godziny dostawy w dniu doręczenia przesyłki. W dniu przyjazdu kuriera, na podany numer telefonu wysłana zostanie przez firmę kurierską wiadomość z opcją przełożenia dostawy na inny dzień. Jeżeli chcą Państwo przełożyć dzień dostawy na inny już w momencie składania zamówienia, prosimy o notatkę podczas składania zamówienia lub kontakt telefoniczny zaraz po zamówieniu pod numerem +48 694 00 20 40 lub mailowo biuro@dovanti.pl.

Jesteśmy sklepem internetowym, nie posiadamy sklepu stacjonarnego, więc nie ma możliwości osobistego odbioru zakupionego towaru.

Przesyłka kurierska – 18 zł

Przesyłka kurierska pobraniowa – 20 zł

Paczkomat InPost – 12 zł

*niektóre produkty wysyłane są w dwóch lub większej ilości paczek – koszt całkowity przesyłki podany jest w karcie zamówienia.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi ?
Napisz do nas !

Administratorem danych jest DOVANTI Rafał Daszczuk.
Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi powyższego zapytania.
Więcej na: [ Polityka Prywatności ]